۱۳۹۴ تیر ۲۷, شنبه

قر و تکبیر

چیزی که عیان بوده و هست این است که خامنه ای و مزدوران او هیچ گاه از دشمنی ظاهری و عوام فریبانه ی خود با غرب و امریکا دست بر نمی دارند. حال هم که خر ایشان از پل توافق حداقل تا سازمان ملل گذشته نرمش قهرمانانه ی ایشان را تبدیل به حرفهای سابق بر این کرد و دوباره تاکید بر دشمنی با امریکا نمود! بجاست که از ملت همیشه در صحنه بخواهیم همینطور که در خیابان ها قررررر می دهند تکبیر گویان شعار مرگ بر امریکا را هم سر دهند... 
رهبر جمهوری اسلامی روز شنبه تاکید کرد که مذاکرات و در پی آن توافق جامع اتمی سیاست ایران در مقابل آمریکا را «در هر صورت، هیچ تغییری» نخواهد داد و قرار نیست دو کشور درباره مسائل «گوناگون جهانی»، مذاکره «دوجانبه» و «منطقه‌ای» داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله علی خامنه‌ای روز شنبه، ۲۷ تیر، در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به اختلاف «۱۸۰ درجه»ای سیاست‌های ایران و آمریکا گفت که جمهوری اسلامی از حمایت «دوستان» خود در منطقه دست نخواهد کشید.
وی با اشاره به «مسیر قانونی» برای تصویب توافق ایران و گروه ۵+۱ افزود: «انتظار داریم که دست‌اندرکاران با دقت مسئله ملی و کشور را در نظر بگیرند و آن چه را تحویل ملت می‌دهند بتوانند آن را با گردن افراشته در برابر خدای متعال ارائه کنند.»
آقای خامنه‌ای تاکید کرد که توافق ایران و گروه ۵+۱ «چه تصویب شود و چه نشود»، اجازه «هیچ گونه سوء استفاده از آن» و «خدشه در اصول اساسی نظام اسلامی» به کسی داده نمی‌شود.

۱ نظر: