۱۳۹۳ آذر ۲۱, جمعه

چطور احمدی نژاد شریک دزدی های خامنه ای شد

در دوران زمامداری محمود احمدی نژاد ، فردی که محبوب و مقبول سید علی خامنه ای رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی بود، بارها از سوی دانایان و آگاهان گفته شد که باند مخوف احمدی نژاد با عوام فریبی در حال تخریب کشور و غارت اموال و داراهایی های ملی هستند. این در حالی بود که سید علی خامنه ای آشکار و نهان به دفاع همه جانبه از محمود احمدی نژاد می پرداخت . 
در این حالت سه مساله پیش می آید:
1- خامنه ای درک و شعور و فهم این موضوع را نداشته که احمدی نژاد در حال تخریب کشور و غارت ثروتهای ملی است ، که در این حال باید مجلس خبرگان وارد عمل می شد و رهبر را بخاطر عدم توانایی اداره ی کشور برکنار می کرد و اگر بنا به هر دلیلی این کار را نکرده اند خلاف قانون اساسی و شرع اسلامی که خودشان آن را قبول دارند عمل کرده اند و تمام اعضای مجلس خبرگان باید زیر سوال بروند. 

2- احتمال دوم این است که خامنه ای می دانسته احمدی نژاد در حال چه کاری است و خودش نیز در تمام این کارها دست داشته و درواقع به چپاول های خانوادگی خودش در زمان احمدی نژاد سرعت بیشتری داده است. در این صورت باز هم مجلس خبرگان باید وارد عمل می شد و عملکرد رهبری را زیر نظر می گرفت . اما بازهم به دلایلی این کار را نکرد و شریک دزد شدند.

3- احمدی نژاد با بدست آوردن مدارک معتبری از دزدی ها و خیانتهای تمام سالهای رهبری خامنه ای و دوران های پیش از آن که مسئولیت های دیگری داشته ، او را تهدید به رو کردن مدارک می کرده و به راحتی به دزدی های باندی خودش پرداخته است. این احتمال هم دور از ذهن نیست چرا که احمدی نژاد ظاهرا ترس و واهمه ای از هیچکس نداشت و به راحتی هر کسی را که خواست به عنوان دزد و خیانت کار معرفی کرد. مانند هاشمی رفسنجانی و خانواده اش، ناطق نوری و خانواده اش و ... دردزدی های مالی و یا محسن رضایی بخاطر مسائل پشت پرده ی جنگ و ... در واقع احمدی نژاد دست هر کس را که میخواست رو کند از تمام بزرگان نظام رو کرد ، پس چه دلیلی داشت که تا آخرین روزهای زمامداری اش مرتب تهدید کند که لیست اسامی را در جیبش دارد؟! او که در اولین گفته های خودش در اولین مبارزه ی انتخاباتی به صورت مستقیم به هاشمی رفسنجانی حمله کرد و ترسی هم از او نداشت. دیگر چه کسی باقی مانده بود جز دایره ی خانوادگی و شخص سید علی خامنه ای.

با این ترتیب بود که احمدی نژاد با تهدید های غیر مستقیم خود شریک دزدی های خامنه ای و غارت اموال و دارایی های ملی ایران شد و کسی هم جرات نکرد به او بگوید بالای چشمت ابرویی هم وجود دارد آقای دکتر!
مصباح یزدی: «یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل می‌کرد: قبل از برگزاری مرحلهٔ اول انتخابات به محضر یکی از علمای اهواز رسیدم. ایشان گفت: نگران نباشید، احمدی نژاد رئیس جمهور می‌شود. ایشان گفته بود که شخصی شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیا، پیش از نیمه شب به خواب می‌رود. در خواب به او ندا می‌شود که بلند شو برای احمدی نژاد دعا کن، وجود مقدس ولی عصر (عج) دارند برای احمدی نژاد دعا می‌کنند. می‌گوید من حتی اسم احمدی نژاد را نشنیده بودم و اصلا او را نمی‌شناختم.»
منبع: مصباح یزدی، هفته نامهٔ پرتو سخن وابسته به مصباح یزدی، ۸ تیر ۱۳۸۴، صفحهٔ آخر


۶ نظر:

  1. تمامی کرمهای مغز مملو از پِهِنت رو می ریزی اینجا،بوی متعفن جونور رزلی مثل تو اشتر صفتِ،مثل گاو چرا کن الاغ گوش،تمومی وب و پر کرده،
    یه پیشنهاد بهت می دم خودت و بسوزون تا جهانی از کثافتی مثل اشتر گاو گراز میمونی مثل تو و اربابت اوباما راحت بشن.
    سَقَط شو تا عالمی آروم بگیره
    کاسه لیس توالت اوباما و نتانیاهو...
    ....
    ....
    ....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. توی مغز تو پر از کرمه که خامنه ای واحمدی نزاد ترتیبت را میدهند وتو نمیفهمی.

      حذف
    2. من که نوکر و کاسه لیس هیچ کس نیستم حتی به قول تو کاسه لیس اوباما هم نیستم، یه نگاه به چند تا پست قبل ترم بندازی می بینی که در مورد خیانت های اوباما و کارتر به ملت ایران مطب و عکس گذاشتم.
      به هر حال من از تو ناراحت نیستم. تقصیری نداری، این نوع تربیتت و صحبت کردنت از بالا به تو دیکته شده. مثل همون احمدی نژادت حرف می زنی. مثل رهبر چلاقت سد علی خامنه ای حرف می زنی. اینها هم بخشی از آثار ساندیس خوردن زیادیه. بد نیست یکم پشت پاکت ساندیس رو بخونی تا به عوارض مصرف بیش از حدش هم آگاهی پیدا کنی، برادر بسیجی کاسه لیس ولایت !

      حذف
  2. نمیدانم چرا بعضی ها گند کاریهای کشور را میبندند به اوباما و نتانیاهو از درون خودتونو درست کنید

    پاسخحذف
  3. halet khoob nist azizam,in eddeahaye to pahlaviye dovomo to goor larzooond,baba siasat madar,baba tahlil gare arshadd.bemir vase chi zendeyi?

    پاسخحذف
  4. Faarse saghaa vagh vagh nakonin

    پاسخحذف