۱۳۹۲ دی ۲۱, شنبه

1000میلیارد تومان میزان داراییهای اولین وزیر دولت یازدهم

دارائی‌های اولین وزیر دولت یازدهم شمرده شد؛
بر پایه اصل ۱۴۲ قانون اساسی، رییس جمهور و وزیران باید دارایی هایشان را به رییس قوه قضائیه اعلام کنند فلذا کار شمارش دارائی‌های اولین وزیر دولت یازدهم به پایان رسید و مشخص شد مهندس محمدرضا نعمت، متولد ۱۳۲۴ وزیر و صنعت، معدن و تجارت دارای سرمایه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان است و ۴ شرکت ثبت‌شده خارجی دارد.


--------------
چگونه یک فرد در طول ۶۸ سال به چنین ثروتی دست می‌یابد؟ اگر فردی بخواهد به چنین ثروتی برسد باید از روز تولد خود درآمدی معادل ۴۰ میلیون تومان داشته باشد !

۱۴ نظر:

  1. اقای نعمت زاده قبل از انقلاب سرمایه دار بوده است و جای تعجب نیست. هرکس یک سند از رانت خواری ایشان دارد افشا کند. ضمن اینکه نویسنده به هیچ سندی برای 1000 میلیارد اشاره نکرده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پتیاره ما اگر تونستیم سند دزدی های میلیاردی رهبر گرامی و اقا زاده هاش رو رو کنیم اینم میتونیم
      یه محمود احمق نژاد هم بود می گفت برای دزدی زنجانی سند بیارید که سندشم رسید
      می گفت از فساد اقتصادی من و وزرا سند بیارید که سندش اومد
      نترس این سند میاد دیر و زود داره ولی سسوخت و سوز نداره

      حذف
  2. آقای نعمت زاده قبل از انقلاب گه نداشته، چرت نباف آقا

    پاسخحذف
  3. man shakhsan ridam to halghe emam hosein va ridam to ghoran ke iran be gah rafte agha

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بد بختی ما از بی عقلی امثال شما ارازل و اوباش چه از جمهوری اسلامی و چه از بی چاک دهن هایی مثل شما هست که غیر از ری... کار دیگری بلد نیستید

      حذف
  4. داشتن ثروت و تمول که عیب نیست ..متمول با ایجاد شغل و به گردش در آوردن آن صدها خانوار را نیز وارد چرخه اقتصادی خود مینماید و ازین گردش مالی همه بهره مند هستند .بنظرم عیب آنجاست که اشخاصی که بنظر می آید با توجه به آشنائی ورود به عرصه اینترنت حداقل سوادی دارند چنین بی ادب با الفاظی که در قاموس تربیتشان است بخود اجازه میدهند به دیگران توهین کنند و فضای یک گفتگو و گفت و شنود را چنین تغییر دهند ..این فرهنگ جای تغییر دارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتمن این حقوقهای 600 یا 700 تومنی رو میگی که بمردم بدبخت میدن.مردو هم بهرمند میشن.

      حذف
  5. خب البته الان اگر شاه خون آشام سیاه دل بی پدر و مادر همچین ثروتی داشت همه به اتفاق شروع به لعنت گفتن به اون بدبخت می کردیم. حالا وزیر دولت یازدهم، حضرت آقا یا ملکه انگلستان که گناهی ندارند چون باباهاشون این پولارو به این فرشته ها رسوندن.

    پاسخحذف
  6. ثروتمند شدن و ثروتمند بودن عیب نیست، اتفاقا اگر یک وزیر پولدار خیلی از بهتر از وزیر بی پول هست. اولا وزیر بی پول تا می آید سعی می کند جیب خود و دوستان خود را پر کند در حالی که وزیر پولدار خیلی نیازی به این کارها ندارد.
    ثانیا، وزیر پولدار راه و رسم پول سازی و ثروتمند شدن را بلد هست و همین تجربه و دانش می تواند برای کشور موفق و مبارک باشد.

    در ضمن، این خبرِ بی رسم و سند مشخص است که برای خراب کردن این وزیر نوشته شده است و هدف دیگری را دنبال نمی کند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باباش پولدار بوده چیه. حودش تو مصاحبش گفته .اول انقالب کارگر ساختمانی بوده.

      حذف
  7. یکی این سوال من را جواب بده
    اگر میشد با رانت خواران ، ویژه خواران ، زیاده طلب ها و در یک کلام با تمامیت خواهان به تعامل رسید. چرا علی(ع) جان خود را بر سراین جریان گذاشت ؟
    یا باید بپذیریم که این دین ومذهب نسخه جعلی است ویا دین داری ما دچار خلل است . در هر دوحالت علمای حق السکوت بخور باید جواب دنیا وآخرت مردم غارت شده را بدهند.

    پاسخحذف
  8. پدر ایشان جزو معدود کارخانه دارانی بود که اموالش مصادره نشد. بنا برین اینکه نداشته بی ربط است. این را به سبب آشنایی با ایشان میگویم. اما اینکه از رانت برای افزایش سرمایه استفاده کرده یاخیر نمیدانم

    پاسخحذف
  9. خوبه حداقل احتمال دزدی ایشان با این همه ثروت پایین است :)

    پاسخحذف
  10. با سلام
    یک نفر ادم سالم در سران نظام جمهوری اسلامی پیدا کنید، بعد ثروت وزیر را ....

    پاسخحذف