۱۳۹۳ دی ۲۰, شنبه

معاون دادستان كل تهران تهديد كرده است كه آتنا فرقداني و خانواده اش عواقب افشاگريهاي اخير را خواهند ديد

معاون دادستان كل تهران تهديد كرده است كه آتنا فرقداني و خانواده اش عواقب افشاگريهاي اخير را خواهند ديد
هموطن؛ اگر داعشیان سنی در سوریه و عراق جنایت می کنند ، اگر تروریستها در فرانسه جنایت می کنند. داعشان شیعه در جمهوری اسلامی هم جنایاتی بزرگتر مرتکب می شوند. حکومت اسلامی عراق و شام را همه به عنوان گروهک تروریستی می شناسند. افرادی که در فرانسه به دفتر یک مجله حمله کرده اند را همه به عنوان تروریست قبول دارند. اما تروریست دولتی،جنایت دولتی ، جنایاتی است که جمهوری اسلامی مرتکب می شود.
هر روز چندین نفر در ایران به بهانه های مختلف اعدام می شوند. هر روز تعداد زیاد به بهانه ی مسائل امنیتی که در واقع مخالفت با حکومت استبدادی جمهوری اسلامی است به زندانها می روند و در انفرادی و زیر بدترین شکنجه ها زجر می کشند.
پس چرا ما اینقدر بی تفاوت شده ایم؟! پس چرا برایمان اهمیتی ندارد اگر کسی را اینگونه به زنجیر می کشند. نه فقط آتنا فرقدانی، بلکه صدها آتنا فرقدانی دیگر در این کشور هستند که در زندان و زیربدترین فشارها از طرف حکومت قرار دارند.

هموطن! سکوت من و تو خیانت به خودمان و فرزندانمان است. خیانت به کشور و تاریخ کشورمان است. خیانت به گذشته و آینده ی ایران است.

آیا با این سکوت سنگینی که جامعه را فرا گرفته، فکر می کنید اگر این شتر جلوی خانه ی شما بنشیند ، کسی هم هست که از شما دفاع کند. کسی هم که فریاد دادخواهی برای شما بزند، در حالیکه امروز در بی تفاوتی نشسته ای؟!

آنتا به قاضی صلواتی گفته : اگر خامنه ای برای شما مقدس است برای من مقدس نیست
اگر سکوت کنی ، اگر بی تفاوت باشی، پس تو هم در جبهه ی قاضی صلواتی جنایتکار هستی. اما اگر خامنه ای برای تو هم مقدس نیست و از نظر تو هم خامنه ای یک دیکتاتور جنایتکار است، سکوت نکن.

آتنا فرقداني فعال حقوق كودكان و زنان كه افشاگريهاي اخيرش درباره اعمال خشونت ها در بند زنان اوين بازتاب گسترده اي در سطح جهان يافت، از تهديدهايي كه پس از اين افشاگريها عليه وي صورت گرفته است، پرده برداشت.
آتنا فرقداني در گفتگو با "جمهوريت" و "پيام دانشجو" ارگانهاي مطبوعاتي بزرگترين كمپين حقوق بشري، خبر داد كه معاون دادستان تهران تهديد كرده است كه وي و خانواده اش عواقب افشاگريهاي اخير را خواهند ديد.
در ادامه متن کامل توضيحات آتنا فرقداني در رابطه با  اين تهديدها :

"7دی ماه1393که جناب اقای صلواتی برای 8 دی ماه 1393و برای برگزاری دادگاه من رو به شعبه ی 15 دادگاه انقلاب فراخواند..و چون بدون احضاریه فراخوانده شدم و به صورت تلفنی ایشون با پدرم صحبت کردند،در دادگاه حضور پیدا نکردم...اما مادر و پدرم پیش ایشون رفته بودند..جناب اقای صلواتی با مادرم بحثشون شده بود و گفته بود که اگر میدونستم دخترت بیرون بره تا دادگاه،اینطور میخواد بی قانونی کنه و سرکشی هررررگز بیرون نمیفرستادمش!!و زمانیکه اقای صلواتی گفتن که چرا با سایت ضد انقلاب جرس مصاحبه کرده..؟مادرم در جواب گفته که چرا لباسهای دختر من رو داخل زندان برای چند تا نقاشی کامل در اوردن؟!!جناب اقای صلواتی هم گفتند که زندانه دیگه خانم..چه انتظاری داری!!!!و بعد به مادرم گفته که تقصیر خودش نیست..تقصیر شماست که اینطور سر کش بارش اوردید..اما دخترت نمیدونه که ماها شماها نیستیم که لی لی به لالاش بذاریمو راه بیوفته اینور اونور و هر کاری میخواد انجام بده!!!بعد هم گفتن ایشون که اگر احضاریه نمیفرستن که هیچ اگر فردا یعنی 9 دی ماه 1393 خودش نیاد اینجا مثل همن روز که منزلتون تشریف اوردن مامورین سپاه..به همون شکل میان دنبالش!!!همون شب دادگاه یعنی 8 دی ماه من فیلمی رو که تهیه کرده بودم در یوتیوب گذاشتم،و معاون دادستان کل تهران با پدرم تماس گرفته بودن و گفتند که هم دخترت و هم خانوادتون عواقب کارش رو خواهید دید!!!بعد هم گفتن که فقط داره حکمش رو سنگینتر میکنه...بعد هم گوشیرو قطع کردن..حالا از 9 دی ماه من در منزل هستم و منتظر احضاریه یا یورش دوباره ی ماموران ایشون..گرچه فکر میکنم مدتی صبر میکنن و زمانیکه ابها از اسیاب افتاد،اقدام خواهند کرد....."


۳ نظر:

  1. درود بر ژاندارک ایران که کلمه مرد در برابر شجاعتت رنگ باخت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه چیزی به نام مردانگی و غیرت برایمان باقی نمانده. از کنار هر چیز و هر کس به گمان می کنیم به ما ربطی ندارد به سادگی می گذریم... اما این آتش آرام آرام همه را خواهد سوزاند اگر به فکر خاموش کردنش نباشیم.
      دیکتاتوری اسلامی مدت زیادیست که تاریخ انقضایش سر رسیده. اما ما مردم هنوز باور نکرده ایم و درحال مصرف کردن این نظام مسموم هستیم.

      حذف
  2. طی انقلاب 57 و پس از آن خونهای بیگناهان ایرانی زیاد ریخته شد. فردای ایران که نزدیک است خونهای گناهکاران ریخته خواهد شد و تخم نفرتی که کاشتند را حسابی درو خواهند کرد.

    پاسخحذف